Thursday, November 25, 2010

ape yg ser0noknye....

assalamualaikum wbt...
skang nih rmai yg tgh cuti2 malaysia kat umah tu...terutamanya student2 u trmasuklah aku nih...huhuhuh....xtaw ape yg nk di isi spanjang cuti nih???
sbnarnye mcam2 bleh buat....cume kte sndiri je yg nak atau xnak....

>>ade yg keje....nk isi duit p0ket la katekan...

>>ade yg melepak-lepak ngan kawan....skali sekala b0leh la....jgn tiap2 hari sudah....
>>ade yg 24 jam mngadap PC (maen game, fesbuk, bl0gging n mcm3 lg...)...huhuhu...jgn...nnt r0sak mate....aku 0n PC kdg2 je....ble b0san...



>>tp...ade ke yg study utk subjek2 sem dpan??? huhuhu...jarang aku dgr....aku pun same...x wat cmtu...sbb aku bl0m dftar course utk sem dpan lg..hak3...



aku ni...ape yg aku buat.....
pg2 bgun gosok gig n breakfast....pastu...bg mkan kat ikan2 c0mel aku nih....ikan2 kat luar tu pun bg mkan gak...abg aku pnye...ikan kalui...
syg bt0l kat ikan2 nih..smpai kat kolej pun aku bwak same...

pastu on lapt0p nih.....0n9....n seterusnye....dah2...malas nk cter lbih...dah la x sabar2 nk tggu result exam nih....dgr2 10 Dis ni kuar....huh...risau gak ngan result sem nih...dah la ini pnentu course pe yg aku dpat time degree nnt....huhuhu....




6 kata-kata blogger:

man yusoef said...

tak daftar course lagi??..xpe rilex..tapi rebut kalau boleh dftar subjek U dulu..sebab nak kena rebut dgn student lain...subjek fak rilex2 suda..haha..tapi ko UPM..so rasanya dah tutup dftr subjek...naik sem nnti baru bukak balik..

zaMir said...

mmg xbleh dftar ag...sbb x dpat tau c0urse degree lg....huhuu...

efa said...

+_+ tiap2 hari den mengadap laptop ni....dh kerja pon kena mengadap laptop ja kerja...mampus den rosak mata...0o..no..tidak adess la..good luck yerp..moga result anda akan dpt yg terbaik n kos yang terbaik ok...sabar2...nanti keluar tkut plak kang hehhe :)

zaMir said...

agak takut la....

Nonie said...

tgh tnggu result gak...
smbil2 tu nk rhat2 je dulu..
sem dpn nk kna pulun habis2an...hahahaha :)

dayah SnoW Heuka said...

huu hope result okeyh la ea hee. sy lark esok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat