Friday, December 10, 2010

info terkini daripada MPP UPM....tidakkk!!!!

assalamualaikum wbt...

td bukak fb tetiba ada mesej kat inbox dari wakil MPPUPM....


klik kalau nak bace msg nih...


aku yakin betul..x salah....selalunya memang akan keluar awal sket...sebelom mesyuarat senat....kakak aku kate tu senarai tampal....boleh mintak recheck kalau nak...tp aku xnak....macam2 la...leceh btullll....semalam ok je bukak cek result..tetiba...lpas balik smbahyang jumaat td....kuar ni pulak....ad0yai....






yg aku tau mmg betol ape yg aku tengok semalam...msti xde perubahan....harap result aku x berubah drpd apa yg aku tgk semalam.....

4 kata-kata blogger:

man yusoef said...

mesti result power ni..tu yg xnak ada ubah2 tu..hehe

zaMir said...

man yusoef : g tgk entry semalam...punya la happy aku nih...

lieko hirahata said...

agak dah. tu la aku pelik sbb aku bace surat senat 2 die ckp 17 dec baru keluar -.-

zaMir said...

ade jugak bdak2 lain gtau kat aku...yg dorang terbaca kat fakulti mane ntah...tulis 17 dis gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat