Sunday, December 26, 2010

aku nak menikah!!

assalamualaikum semua...

hahaha...*gatal betula aku nih...baru 19 dah nak menikah....ko nak bagi makan ape kat bini ko hah!!!*

hehehe...sebenarnya bukan aku yg nak menikah...tapi abang aku...huhuhu...malam esok....
hmm...camne la agaknya perasaan time tok kadi tu nak baca lafaz nikah tu...huhuhu...aku x boleh bayangkan....esok malam aku nak tgk betul2...
esok pagi jugak kami sekeluarga akan berangkat ke Ipoh..g rumah pihak perempuan....

malam nih tgh sibuk2 siap2kan hantaran...macam2 hal kat rumah nih....adoyai...biase la kan...hahaha...aku tukang tengok je...ade la tolong2 sket...hehe...
hmmm...kenduri buat hari isnin...sebab xde hari lain dah...dah full..biase la...hujung tahun kan...

nmpaknya takde la update blog 2-3 hari nih...aku harap semuanya berjalan lancar esok...dah la aku kena jadi pengapit abg aku....adoyai...aku pulak yg glabah lebih....1st time jadi pengapit...hahaha...*kecoh bet0l!!*....

8 kata-kata blogger:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat