Saturday, January 1, 2011

pantasnya masa berlalu...selamat datang 2011..!!

assalamualaikum semua...

hmmm....cepat sungguh mase berlalu kan...dah 2011 pun...rase sekejap sangat2 2010 nih...aku rase macam baru je habis skolah semalam...*ececeeh...*padahal dah 2 tahun dah pun..hehe....hmmm...bila cakap pasal skolah..semalam aku kuar pergi the mines dgn kawan2 nak bli barang2 kperluan..jumpa pulak cikgu skolah aku yg pernah mngajar aku add math sewaktu form 4....hehehe...lame jugak berborak dgn ckgu tu...best3!!

dari Google

ni cakap pasal 2011 pulak...
azam tahun baru??? hmmm...perlu ke??...mungkin perlu bagi sesetengah orang...tp bagi aku bila2 mase boleh berazam kan??...x perlu tunggu tahun baru....rase2nye aku x pernah berazam pun bila tiba tahun baru...rase yg bnde tu bila2 mase akan datang kat dalam diri kita sendiri bila kita nak dapatkan 1 benda@perkara yg penting untuk kita...kan2??

kepada sesape yg pernah berazam dulu tu..pernah ke tercapai azam tahun baru korang?? yg pernah tercapai tu..tahniah buat anda kerana telah berusaha untuk mncapainya ye...kepada yg x tercapai..cuba lagi ye...bila2 mase boleh berazam...tambah lagi dengan usaha kita untuk mncapai sesuatu tu ye....
ape2 pun...selamat tahun baru 2011!!!

4 kata-kata blogger:

azrinrahim said...

betul kata kamu..kalo kita berusaha untuk mencapai sesuatu...incya-Allah..selmat tahun baru masihi

zaMir said...

@azrinrahim
bila2 mase boleh berazam kan?? hehe..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Appy new year zamir...

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
kak LM jugak...happy new year!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat