Saturday, February 5, 2011

Sahabat Setia

assalamualaikum semua...selamat petang sabtu!!!...=))
jom join bloglist akak LM!!!--->SAHABAT SETIA...




saya dah lama letakkan blog akak nih kat bloglist saya...saya suka baca blog akak sebab tenang je rasenye bila bace penulisan akak yg boleh buat saya rasa relax je bila baca...huhuhu...selalu je saya singgah sini bila bukak blog....n slalu je komen2 n tinggalkan jejak kat shoutbox tu....akak nih peramah...walaupun duk jauh dari malaysia...tp bila bukak blog akak..tgk masakan msia...rasa macam dah duk sini pulak...
selalu kasi nasihat2 kat entry dia...n selalu jugak membalas setiap komen2 yg orang lain tinggalkan...best2!!!
ok la...saya nak join bloglist nih sebab suka2..hehe...errkkk...bukan2...sbb nak jadikan tempat untuk promote latest entry saya yg x seberapa nih.....


ok la akak...jage diri elok2....takmo nakal2 kat sana tau...hahaha....=P

0 kata-kata blogger:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat