Monday, February 28, 2011

SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA

kepada blogger-blogger yang pernah buat vlog nih, korang memang bagus sebenarnya…respect kat korang sebab berani menonjolkan diri….aku ambil petikan ayat Vlogger@Blogger sorang nih…FAIZAL FREDLEY…---> ‎"balik je kelas, kuliah pun..balik keje ke...memang on laptop, tu yg 1st skali..."…ehh2…!! silap2!!…yang nih sebenarnya…---> ‎"dia sebenarnya best nih buat vlog nih, kita x payah menaip, cakap je"…ayat ini adalah petikan daripada vlog beliau di sini---> http://www.1tube.my/video/1905/vlog-faizal-fredley-bersama-nisa-kay--video-sharing-malaysia

image

18 kata-kata blogger:

Dda Ly said...

gud luck all v-loggers..:) saye lom terbukak ati nk buat...almaklum lah, xde bakat..huhu

meh jemput ke rumah...
~my latest entry~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak x pernah tgk lagi..hihi.tq share sini.

Faizal Fredley said...

derm....aku lagi....kak LM x yah tgk la..malu jer..

Izamir Ridzwan said...

saya pon sokong

CGG said...

sokong gak!
bestt wooo jadi blogger tegar

apisv2 said...

slm kunjungan...
saje dtg usha2 pendapat korg;p

saya menyokong vlogger malaysia

Ujang9897 said...

vlog FF tak best..hahahah

arep_lockermonth said...

huhu :P beshnya kalau dapat wt gak!!tp xde peluang la!anyway!!cantek header!!

arepnakbebel: extremely VIP!
arepnakbebel: KAMI SANGAT COMEL! UNDI KAMI!
arepnakbebel: RESPECT HIM!

zaMir said...

@Dda Ly
errkkk...same la kita...takut gugup nak cakap depan kamera...hehhe...=P

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
tengok tau akak....FF tu segan gila dlam vlog dia tu...haha...=P

zaMir said...

@Faizal Fredley
ko akan sentiasa jadi 'bahan' untuk aku buat jahat...hahaha!!!...=P

zaMir said...

@Izamir Ridzwan
jom ramai2 sokong..bila IR nak buat vlog nih???...=P

zaMir said...

@CGG
tegar?? errkk..jgn samapi lupa pasal benda lain sudah la ye...hehe...=P

zaMir said...

@apisv2
terima kasih kerana sudi dtg baca pendapat saya...=P

zaMir said...

@Ujang9897
ala ujang...ko punya vlog, muka segan2 je nak cakap..hahaha...

zaMir said...

@arep_lockermonth
cari peluang nak buat vlog tu...mesti ade masa punya...=P

arep_lockermonth said...

tapi kan zamir! there are so many vlogger! ntah orang nk tgk ke x!!lagi pon arep x reti sgt nak buat hebat hebat!

zaMir said...

@arep_lockermonth
mmg ramai...tp kita kena buat ape yg kita rasa nak buat dlam vlog tu...buat kelainan sket...bg orang tertarik untuk tengok byk kali...biarkan ape orang nak kritik...lain org lain pendapat...g tgk kat sini...
http://www.1tube.my/video/1975/Ep3--13-Pedang-Vlog-Menyokong-vlogger-Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat