Thursday, December 23, 2010

sangat2 letih...

assalamualaikum semua...

hmmm...hari ni kurang bukak blog...petang td...pukul 4 kena gerak Ipoh...letih betul walaupun bukan aku yg drive..hehehe...sampai pkul 6.30 pm...abang aku bawak kereta boleh tahan laju jugak tadi...gila2...selambe je bawak 140..tu ok lg...160...tgn aku dah start pegang kat pemegang atas tu dah...sambil memekak-mekak dalam kereta sebab nak hilangkan mengantuk...sampai je kat tg. malim...hui...lebat jugak hujan...sampai x nmpak jalan...banyak pulak lori kat highway tadi...tu yg asyik duduk kat lorong 2 n 3 je...susah duduk kat lorong 1...

bertolak balik KL pkul 9.30 pm...speed mcam tadi jugak...pkul 11.30 sampai...gila x??? sampai kat Sg. Buloh aku dah terlent0k jap...sebab lagu kat radio tu...buat aku ngant0k....

akhirnya smpai jugak rumah @ Gombak...terus bukak laptop nih....hmmm..korang kat luar sane tu..jgn bawak keta laju2 tau...*errkkk...*...pandu cermat..jiwa selamat...ececehh.....

2 kata-kata blogger:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat