Tuesday, January 18, 2011

apa yg anda buat bila.....

assalamualaikum n selamat malam semua...=)


huhuhu....aku suka sangat citer pasal komuter nih...macam2 boleh kongsi dengan korang....ade yg best..ade yg buat kita marah...n ade yg xde feeling ape2 pun....
ni la yg aku n si Din nih buat bila bosan menunggu train kat KTM Serdang yg ntah bila kunjung tiba....
ktorang main2 ambik gamba guna mode macro....ntah la..aku rase best pulak bila ambik gamba macro nih....xtaw ape yg best nye...tp best la...haha....*ni bukan dari dslr...tp dari SE W995 tau...hehe...*



 dalam train pun sempat lagi ambik gmba aku ye....haha....
 kalah ikan sardin dalam tin...dorang pun bleh berenang-renang dalam tin tu....haha...=)

12 kata-kata blogger:

Wan Ahmad Izudean said...

haha..yelah kan..sebab bosan kan..
kalau ada DSLR kan best..hehe
bilalah aku nak menunggu DSLR ko...?

ɐɥsɐɟ said...

tertarik dengan imej pic bawah sekali, bhgn atas tu.. sunway lagoon..hehe (xmasal)

zaMir said...

@Wan Ahmad Izudean
errkk...ntah dpat ke x aku bli dslr tu...haha...=)

zaMir said...

@ɐɥsɐɟ
ada aura sunway lagoon dlam train tu...=)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah.. sempat amik gambar time sesak camtu

zaMir said...

@THE LEKAT LEKIT STORY
bila tgn dah gatal2 nak snap gmba, ape2 pun jadi...haha...=)

Izamir Ridzwan said...

nice jer pic tuh

Eazy Izzuddin said...

yeah...
bosan2 suka snap pic...
xD

zaMir said...

@Izamir Ridzwan
haha...guna camera phone je...=)

zaMir said...

@Eazy Izzuddin
tu blom ade dslr tu...kalau ade....lagi ligat...

IQBAL ZARIN said...

nampak bulu idong. :P

zaMir said...

@IQBAL ZARIN
errkk...mane ade!!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat