Saturday, February 26, 2011

Berangkat ke Melaka..

Assalamualaikum semua...selamat pagi Sabtu...=P


Pagi nih aku kena pergi Baktisiswa(Ko-kurikulum)....malas pulak rasanya...hurrrmmm..takpe la...8.30 am - 11.30 am....aku nak mintak keluar awal la...hehe..sebab aku nak gerak ke Melaka pulak pukul 12.00 pm...aku nak mintak kuar pukul 11.00 am la...ok tak?? ala...lagi pun bukan buat apa2 sangat pun ...


aku nak gerak ke Melaka untuk buat kerja pasal kerja lapangan untuk subjek Hubungan Etnik semester nih...nak jalan-jalan sambil kenal budaya Baba & Nyonya....sebab aku & ahli kumpulan aku akan kaji pasal budaya masyarakat Baba & Nyonya nih...=P


aku balik sini hari esoknya....mungkin malam baru sampai kot...hehehe...inilah yang akan aku bawak sepanjang perjalanan tu...hurmmm...tido?? tidur kat rumah kawan aku je....nasib baik je la...hehehe...

3 kata-kata blogger:

arep_lockermonth said...

wah best gak tuh!! have a nice journey!!


arepnakbebel: tizz zaqyah jadi penyanyi???
arepnakbebel: gadgets!

fadhdeela said...

waahh dtg mlk..kalo deela ada kat mlk leh deela bwk jenjalan..bg pekena asam pedas tetel..coconut shake mlk!! meh usha entry pasal coconut shake mlk!!

Meh singgah: Coconut Shake Melaka terbaikkk

Wan Ahmad Izudean said...

lol..don't forget the gula melaka for me ok...! haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat