Friday, February 4, 2011

Sehari bagaikan sebulan....

assalamualaikum semua!!!...=P..


rindu betul blogging nih...padahal baru je x bukak blog sejak rabu hari tu...tu pun ade emergency...aku balik kampung..rabu ari tu....sempat bukak blog kejap je.....yg aku terkejutnya...followers aku setakat hari rabu pkul 9.00 am...baru je 597 orang...tup tup...pukul 8.00 pm jumaat (hari nih) dah sampai 616 followers pulak...x sangka bertambah begitu cepat sekali....sebelum nih, kadang2 x bertambah dalam masa 3 hari...tapi, kali nih lain sket...hehe...terima kasih ye sebab follow...saya amat hargai...xtaw la ape yg menariknya kat blog aku yang x seberapa nih....baru je 2 bulan lebih usianya....baru nak bernafas la katakan...huhuu...=)




aku balik kampung..bukan ape pun...cuma ade buat kenduri saje2.....buat pulut kuninh n rendang ayam...hahaha...sedap2...aku la yg tukang goreng kelapa untuk buat kerisik...(letak dalam rendang...)...letih x ingat...nak tggu benda tu je....kalau tggal, hangus la pulak....hehe....ok la...nih saja entry utuk malam nih...maklum la...penat sket...org skang bawak keta macam nak gila kat highway td....aku nih yg duk blakan takut benar bila tgk keta tu memoyong depan2...time dia berselisih tu....huhuhuhu.....=P....

16 kata-kata blogger:

Adi Zhaf said...

sehari bagai sebulan..da jadi blogger tegar ni yop =)

:: Berlampu ::

zaMir said...

@Adi Zhaf
entah le...sehari mesti bukak walaupun kejap...

Fasihah Supian said...

wah,ramai dah follower tu zamir :)

zaMir said...

@FasiHaH SupiaN
yeke?? bukan fasihah pun byk gak ke??? hehe...=P

hysman said...

dah ramai follower tu der..
bagus3.. truskan berblog....
hehe...

zaMir said...

@hysman
huhuhu....rase dah nak ketagih pulak dgn blogging nih...takut nnt x jalan keje2 lain...

Solihin Zubir said...

woahh.. tahniah2..
moga smakin bersemangat.. heheheh..

Alal said...

walaweh...ramai da tu...bleh la promote blog gua kat follower lu... LOL

Ain Shdn said...

patot lama xnmpak ko kt SB. rndu ko.

Dang Intan Duka said...

tahniah..;p

imah said...

pergh! semanagt!

zaMir said...

@CikBulat
hahaha....ade gak org prasan aku xde....

zaMir said...

@Dang Intan Duka
terima kasih...=P

zaMir said...

@imah
mmg semangat, imah!!!...=)

Lydia Miza said...

wahhh dah jd blogger tegar.nmpknyer,dah ambik tmpt sis ni zamir.hehe

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
hehehe...mne boleh lawan akak....yg baru xkan ade bila yg lama xde...betul x??..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat