Thursday, August 18, 2011

Notification di Facebook boleh jadi negatif (-1)???

Assalamaualaikum semua….salam 18 Ramadhan….(esok hari terakhir kerja…hehehe..)

Aku baru ada perasa 1 benda kat Facebook nih….macam pelik dan kelakar pulak dah…boleh pulak ada notification macam nih…mungkin korang semua dah lama perasan kot…aku je yang lambat…huhuhu….selalunya macam nih---> Facebook (1)…tapi tadi aku ternampak macam nih pulak----> Facebook (-1)…pelik3….

New Picture (1)

10 kata-kata blogger:

ishiko said...

agakk pelik lahh

Mohd Ballack said...

ade hutang notification nih... hahaha

bukankosong said...

ekk?

aku pun tak tau

hebat!

imah said...

mungkin sebab kau retis ^^ hehehe..

selamat puasa.. eh kim salam la kat akk ko..

Dearie Pearls said...

eh.. tak pernah jumpa pun notification ader -

ada lak mcm tu kan?

*salam kenal daripada Dearie Pearls :)

kaizen said...

kah3... cool sehhh

ni kes bape tah aku dgr...

cik najihah said...

tu la pelik

Duke Ihtyfazuddeen said...

Untung la #retis dapat notification negative. Ko ade utang ape-ape dengan Zuckerberger tak #eh

Latika.Dot.Dot. said...

hutanggg
hutanggg
hahaha

Suhaili Sarif said...

penah jugak dpt -ve ni
tp xpaham ape maksudnya
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat