Wednesday, August 10, 2011

#WW | Wordless Wednesday…#8

Assalamualaikum semua….salam 10 Ramadhan….

terlepas nak buat #ww minggu lepas….huhuhu….ni baru sempat buat….jemput la tengok gambar nih ye…jgn segan2….sambil membisu…Don't tell anyone smile

11 kata-kata blogger:

kaizen said...

jgn dia kencing/berak dlm helmet ko dah laa... hehehe pelik2 jer NYAU nih... ahahahaha

latest entry Sape nak DUIT RAYE?? & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

eqbalzack said...

zamir, ada anak kucing 2nd hand nak di jual tak? kucing abg eq dah hilang org curi...

faa.rosli said...

penat pose ke bai...huhuhuhu

norshila ibrahim said...

olo lo lo.. (*_-)v

DAUSPOZI said...

Apasal kucing nampak keletihan je tu?.. ahaha

aslann said...

mane leh letak perkataan weh. cemana nak wordless nnt. eh takpe, ko kan #retis. Zamzarina Sulaiman. Apa Kata Wanitaaa? Ekekeke.

e k i n said...

Apakah?

Dah buat macam tilam sendiri ke?

Haha.

Wordless Wednesday #4

Wan Ahmad Izudean said...

sama ngan kucing aku je! :)

Hans said...

ekekekke
kucing suka helmet
tak faham aku
:-)

hana said...

x de tmpat lain nak nyorok la meow ni...
hehe

imah said...

nak comel je kucing to tido ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat