Wednesday, January 5, 2011

kenyang rasenye...=)

assalamualaikum semua...=)


mesti sume orang dah makan malam kan...
aku nih...lapar gila2...sini pulak baru je lepas hujan petang tadi..so, rase lapar tu membuak-buak pulak..sejuk2, rase kosong je perut nih...aku meringankan kaki pergi ke kafe dengan housemate aku nih...lepas maghrib tadi...
aku teringin nak makan mee goreng mamak...kat sini, mee goreng mamak dia sedap...pedas tak hengat punya...aku memang suka makanan pedas2....biar sampai meleleh air mata sambil mengunyah makanan tu...yang penting..aku puas n dapat rase nikmat makanan tu...hehe...=)....
aku nak gak masak2 skali skala..tapi segan la kat senior2 tu..guna dapur gas dia..hehe...kalau dah bg aku masuk dapur..jawabnye...dah2..malas nak mngarut...nnt terpesong pulak...


nak tengok mee goreng mamak tu???

jap2....aku nak upload jap...harge standard..RM 3.50...memang berbaloi....*rase nak beli lagi sebungkus je...hehe...*


10 kata-kata blogger:

Anonymous said...

wah,sedapnye.walaupun aku dah makan petang tadi.
rasa lapar lah pulak..hehe
bile plak nak bertingtang kat 17...
ajak aku skali kalau kau masak gulai kawah ke ape eh...haha

zaMir said...

@Wan Ahmad Izudean
datang la sini...nnt join aku masak kat dapur tu...haha...=)

farasakura said...

menu terbaru yang feymes kat tempat fara
mee goreng pattaya ♥

zaMir said...

@farasakura
pernah jugak order mee goreng pattaya dulu...selagi boleh pattaya..selagi tu saya order...haha...=)

efa said...

erk sedapnya...tetibo lapor ish...cik zamir bikin efa lapor2 la...

zaMir said...

@efa
nak saya hantarkan ke?? hahaah...=)

Dang Intan Duka said...

tetiba lapar..sini pun bru je pas hujan..
tapi xda la mkn mee mamak tp mkn meggie..hahah

zaMir said...

@Dang Intan Duka
saya nak try stop slow2 makan maggi...ntah la...tetiba rase nak stop makan maggi pulak...hehe..=)

Lydia Miza said...

terliur..bestnyer.rugi x ikut zamir gi..haha

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
jauh tu..,nnt la saya buat sndiri untuk sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat