Wednesday, February 16, 2011

Perlukan kekuatan untuk menghadapinya…

Nerd smileassalamualaikum semua….Nerd smile

pada pukul 3.00 pm nanti aku akan hadir untuk exam untuk subjek ANT2001~SOCIETY & CHANGES…aku berharap sangat-sangat boleh jawab dalam keadaan baik…subjek ni memerlukan aku memikir tentang sejarah kehidupan masyarakat yang berubah mengikut peredaran zaman…mengikut perkembangan semasa…subjek sains sosial…bunyinya macam pelik…sebab aku yak berapa nak minat sains sosial ni…takpe la..seronok belajar subjek nih sebab lecturer yang ajar aku nih sempoi…layan je…aku tak pernah mengantuk sikit pun dalam kuliah dia…Winking smilerugi la kalau aku miss kuliah dia…hahaha…Sick smile

doakan aku boleh buat dengan jayanya…soalan exam nih ada 2 je…tapi memerlukan idea-idea semasa & realistik untuk jawab…fakta dicampurkan dengan prinsip…sakit kepala dibuatnya…Crying face

DSC01706[1]

14 kata-kata blogger:

Anonymous said...

gud luck yer...

Unknown said...

Semoga berjaya sahabatku :D

Anonymous said...

en.zamir good luck...
(zamir gaya saper ye?) hahahahahaahhahahahahaha

zaMir said...

@deAnza-wAnda
terima kasih...=P
tgh study nih...

zaMir said...

@Wan Fakhrul Rin
harap2 dpermudahkan...=p

zaMir said...

@Wan Ahmad Izudean
oit din...ko jgn...euwww...

imah said...

hahaha.. sempat2.. ^^

zaMir said...

@imah
hahaha...ko ade je kat mane2.,td jumpa ko lg..huhu...

senyumSOYA said...

hehe..gud luck2~ mgu2 test 1...(^^-

zaMir said...

@janna
dah lepas tadi...ok2...=p

MIA said...

how's exam ? ;)

zaMir said...

@MIA
agak stress ketika jawab tadi....nak kena kasi full 2 page untuk 1 soalan...huhuhu...=P

cikbunge said...

gud luck :)
haha.. k13 tengah 'panas'
dgn calon2 yaaa??? haha

zaMir said...

@cik hanym
biasa la tu...sume dok sibuk tabur janji je...pelaksanaan ntah kemana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat