Sunday, March 20, 2011

Menang contest??!!….yeah!!! Macam tak percaya…

Assalamualaikum semua…tadi aku saja la belek-belek post lama….tiba-tiba aku tengok komen-komen orang tu mengatakan aku menang contest tu….huhuhu..macam tak percaya la pulak…nih first time aku menang  no. 1 contest yang aku join kat blog nih…hehehe….gambar nih la yang aku pertaruhkan tu…dalam Contest Gambar Tak Nampak Muka Paling Cool Hot smile

entry yang aku join contest nih… http://ninenov91.blogspot.com/2011/01/contest-gambar-tak-nampak-muka-paling.html Thumbs up

keputusan contest…. http://rrsaid.blogspot.com/2011/01/dab-pemenangnya.html I don't know smile

yang masalahnya…result kontest nih dah lama keluar….31 Januari 2011..sekarang nih dah sebulan lebih lepas…aku baru je perasan…hehehe….tiba-tiba hilang pulak rasa ngantuk malam nih…aku je yang tak up to date dengan kontest nih…maklum la…sibuk sangat…**sibuk ke???**….ok la…hehehe…suka pulak tiba-tiba…Smile with tongue out

p/s…FYI…gambar nih diambil ketika final exam sewaktu di asasi dulu….tension belajar kononnya…hehehe…buat keje gila kejap…pertengahan tahun 2010…

30 kata-kata blogger:

MyraAyreen ^^ said...

TAHNIAH . hehehe .

Farhanah Adzlan said...

congrats..~~cantik baldi..^_^

ZACK ENTRY said...

argghh!aku kalah..ciskek!ciscupcake!cisdel!haha

Hajar Hasan said...

errkk.. stylo lah gambar tu. ekekekeke~ tahniah eyh.

Lydia Miza said...

Tahniah zamir

Luqman Zakaria said...

tahniah..

Solihin Zubir said...

haha.. mmg cool n klakar gambar tu..
tahniah2..

Hazlin Nazri said...

tahniah! nice pic..

cikdil said...

kahkahkahh..klakar picto nii~gelak tguling-guling

yAnKuchIki said...

klasik! bnyak jew keje giler student(s) buat bile stress ngan study..btw, c0ngratz >.<

Aini Sastra said...

Blog nya Sudah saya follow back..

@taufiqhelios said...

wuhoo...mesti ko suke kan

anna mardhiah said...

wah ! tahniah walaupun dh sebulan . tapi sah lagi tak ? haha ..
anyway,stylo baldi ngn kain pelikat .

zaMir said...

@Myra Ayreen
thanks...excited gile..hehehe..

zaMir said...

@Farhanah Adzlan
baldi tuh member punya...nih sume idea dia...hahah

zaMir said...

@ZACK ENTRY
cis ape lagi?? cisbeger!!! hahaha...

zaMir said...

@HAJAR hasan
gambar yg diambil ketika "gila"..haha

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
terima kasih akak LM...=P

zaMir said...

@arep_lockermonth
mekasih arep!!!

zaMir said...

@Solihin Zubir
mmg takde perasaan bila time amik gambar nih...trima kasih...=P

zaMir said...

@hazlin
Thanks...=P

zaMir said...

@cik Dil
haha...jangan gulin2 jauh2..nnt ntah ke mana pegi..hahah

zaMir said...

@yAnKuchIki
klasik?? kain pelikat tu ke?? hahaha...

zaMir said...

@Aini Sastra
terima kasih kpd aini sbb sudi datang ke mari...=P

zaMir said...

@taufiq helios
agak la...hahahh!!!

zaMir said...

@aNNa maRdHiaH
thanks...!! baru je dapat hadiah dia pagi td...alhamdulillah..masih valid..=P

afifah said...

tahniah..cool ape mke tu..

zaMir said...

@Nurul Afifah
heheh...cool....

Faizal Fredley said...

perghhh...aku kalah..demmm..tp siyes klakor weh..hahah..memang patut pon ko menang...

zaMir said...

@Faizal Fredley
hahaha.... aku pun xtaw camne leh menang....=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat