Tuesday, April 19, 2011

Steamboat @MAEPS…

Assalamualaikum semua…

bluurrrppp…alhamdulillah…kenyang sudah aku malam nih…baru je balik dari Restoran MAEPS…berparti steamboat tadi…macam mana pun aku sangat-sangat puas…puas hati…fresh2 semua seafood tu…harga pun takde la mahal sangat…RM21 seorang termasuk cukai…makan la banyak mana yang kita nak…buffet kan…

ada ABC..ada ais krim…ada makanan biasa2 yang selalu kita makan malam-malam macam nih kan….seafood tak payah cakap la..semuanya fresh2 belaka…tak sia-sia makan kat sana tadi…aku makan bersama-sama dengan 6 orang lagi kawan2 aku…pada perancangan awal..sebenarnya 4 orang je…tup2 tiba2 bertambah pulak….lagi meriah kan?? hahaa….

tak banyak mana gambar yg aku sempat ambik..ye la…semua sibuk kepit makanan sana sini kan….termasuklah aku…hehehe…ok..lepas nih kena sibukkan diri dengan buku2 pulak…nih saje2 je makan ramai2 nak release tension….minggu depan dah final exam..jangan buat2 lupa pulak ye kawan2….heheheheSmile with tongue out

IMG_1021

antara barang2 steamboat yang sempat aku ambil tadi….

IMG_1025

makan dengan penuh gaya….

IMG_1027

makan cover2….

IMG_1022

tomyam & sup biasa…

IMG_1030

tiba masa untuk balik…..

9 kata-kata blogger:

Izamir Ridzwan said...

tudiaa... set2 lagenda hijau.. geramnya tgk cendawan.. eh cendawan kn tuh

MIA said...

alahai, ni yang tak sabar nak balik malaysia nihh

dedey said...

kat mane tempat ni?

zamri CtRo said...

zamir, nape ak tgk kau macam dah chubby sikit... hehe...

zamri CtRo said...

zamir, nape ak tgk kau macam dah chubby sikit... hehe...

Luqman Zakaria said...

huhu :P patut la dean kenyang je!!dpt makanan kat cini upernye,,kau pon same zamir..ade orang cakap kau chubby da,,haha

arepnakbebel: mak!! anak mak masuk youtube!!

Adi Zhaf said...

chubby?? hahaha =P

:: Average ::

th said...

bahaha..z mmg da berisi pon.mkn byk...

imah said...

tompang bang ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat