Monday, May 23, 2011

Jalan-jalan di Cameron Highlands…

Assalamualaikum semua….

hari Sabtu lepas..perjalanan ke Cameron Highlands yang tak dirancang..secara kebetulan je kot…hehe…aku, kakak aku, abang aku, kakak ipar aku balik ke Ipoh…ke rumah keluarga ipar abang aku…sampai je…lepas minum sikit2…sampai dalam pukul 11.30 am….tiba2 TERrancang nak pegi Cameron Highlands yang tak jauh dari Ipoh…pergi ikut jalan Simpang Pulai…tak la berbukit-bukau cam ikut kat Tapah tu…aku, berbekalkan kamera murahan nih bergambar la puas2 kat atas tu…(puas ke?? hehe….)

aku tak mampu nak taip panjang-panjang…just ceritakan melalui gambar-gambar nih je la ye…cukup tak??

IMG_1465

IMG_1511IMG_1513IMG_1522IMG_1489IMG_1506IMG_1509IMG_1477IMG_1496

entah kenapa aku suka sangat ambik gambar dengan mode macro….huhuhu….

IMG_1554IMG_1553IMG_1542IMG_1543

 

IMG_1559IMG_1563IMG_1570IMG_1569

ais krim strawberi tu paling sedap….aku siap tambah coklat cair lagi kat atas dia…dah jadi macam sundae kat mcD dah..huhuhu…

IMG_1529IMG_1527

ok….gambar yang ada ‘orang’ tak berapa banyak..hehehe…sebab kamera asyik kat aku je…

21 kata-kata blogger:

aslann said...

Mat Bunge lah kau..hak2..!

senyumSOYA said...

sokong ngn asalan,, hahha.. mat bunga ros @ mawar..hehheh

best p cameron..len kali p naik gunung brinchang!! best!!!

kaizen said...

meh ak amekkn gambar ko....

QaRr JaliL said...

weyh..sdp giler strawberry!

Azham Vosovic said...

wah sakan g jalan2...

Wan Ahmad Izudean said...

saje je kan.nak menunjuk kat aku stawberi.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lama akak tak gi sana.mesti bertambah cantik kan?

zaMir said...

@aslann
hoii...mane ade?!!! dah aku suka ambik gmba bunga..hahah

zaMir said...

@senyumSOYA
dh pnah naik gunung brinchang dah pun..huhuhu

zaMir said...

@kaizen
trimas je la...heheh

zaMir said...

@QaRr JaliL
tak larat aku nk habiskan...ade lg nih...

zaMir said...

@Azham Vosovic
takde la sakan mane pun,...hehe

zaMir said...

@Wan Ahmad Izudean
ha'ah...memang pun...hehehe

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
makin byk pmbangunan...huhu...sesak dah kat ats sane..

Rtp Farra Arisha said...

comeyyynye bunga2 itu :))

Afir said...

lamenyer tak pegi sane..huhu

zaMir said...

@Rtp Farra Arisha
comel macam mana tu?

zaMir said...

@Afir
sy bru 2 kali g sana...1st tahun 2000..yg nih yg kedua..huhuhu...

Shamsuddin Amin said...

bestnye...
ak bru skali g sane...
tu pun lawatan kolej... haha

zaMir said...

@Shamsuddin Amin
huhu...klau nk pegi sane...g sehari je...dah ckup...

ketikketok said...

Jom cuti-cuti unik Terapi Spa & Keluarga Mini Agro-Forestry Aromatherapy Village Cameron Highlands.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat