Friday, October 28, 2011

My Baby You…

Assalamualaikum & selamat pagi…

sedar tak sedar dah Jumaat pun hari nih…kejap sungguh masa berlalu..tau2 je Ahad ni nak kena balik kampus….hurrrmmm…pagi nih plan nak pergi gunting rambut…tapi apakan daya….hahahah…

Ok..berbalik kepada tajuk entri kali nih..nak kongsi sikit pasal NYAU….kenapa NYAU?? haha…mak aku nih yg selalu panggil kucing aku nih Nyau…tu yang lekat terus nama dia…senang je nak panggil….ok la…2 minggu lepas baru je bagi vaksin yang ke-3 untuk dia…so, lepas suntik vaksin tu dia akan lemau sikit…huhuhu…takde mood…pening2…lpas sehari baru la ok….minggu lepas dah mandikan…tapi biasalah…dia nih nakal..suka main kat luar rumah…tak pasu mak aku…habis dia tarik tanah tu keluar…bukan untuk buang air pun..tapi memang saja nak main2…

dia nih memang sejak aku bela dah pandai buang air kat tandas…tak pernah ajar pun..dia yang pergi sendiri…bila dia keluar je dari situ…dia buat muka bangga… muka tak bersalah…hihihi…ade je ‘hadiah’ yang dia tinggalkan..tapi bagus laa..tak payah susah2 nak beli pasir utk dia lepas hajat…

baru lepas mandi…muka takut…

bersihkan badan….

“Come to papa…!!!” hahahah….

6 kata-kata blogger:

aslann said...

untunglaaaa anak nama Nyauu.. Bapak nama Zyauuuu.

Cik Bulat said...

sokong alan ! asal namkan NYAU lak !! ko tukar nama dia ! cis!

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Comel! :D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

auww..papa!haha

mata dia cantik..cumil la dia zamir.

Sunah Sakura said...

leh kawan ngan cici ye nyau..

Rain said...

suka usha kucing jilat bulu.. pembersih bukan?

nyau......!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat