Friday, December 17, 2010

congrats untuk anda semua!!!

assalamualaikum semua...

undian peringkat pertama untuk kategori Blog Baru (2010) Pilihan @ Blog Pilihan Malaysia sudah tamat pada jam 7 pagi tadi...saya pun join jugak...nak tau kenapa saya join?? klik [sini]....hmmm..persaingan sihat yg sengit...
memang tak dinafikan, mereka yg layak nih bersungguh-sungguh berkempen...usaha mereka berbaloi...nak tengok siapa yg layak ke peringkat seterusnya?? klik [sini]
yg ni blog yg layak n yg selalu saya singgah sebab macam2 ada kat blog mereka nih>>


tahniah kepada anda semua yg layak....blog anda memang best!!! gud luck to all....=)

7 kata-kata blogger:

Izamir Ridzwan said...

heheh terima kasih zamir

zaMir said...

IR : teruskan berkempen...

syik@ iek@ said...

tahniah to IR..

Solihin Zubir said...

thanx zamir coz slalu singgah... makaseh coz salu kasi suporrt! syukur Alhamdulillah.. :D

Gen2Merah said...

thanx... bnyk info yg menarik di sini... saya Follow.... (",)

zaMir said...

Solihin : kita berbalas-balas singgah...baru best!!!

zaMir said...

Gen2Merah : foll0w back...thanks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat