Monday, January 3, 2011

get ready!!!

assalamualaikum semua...


hari ni merupakan hari pertama sessi pembelajaran bermula di sekolah bagi tahun 2011 kan??? aku yg di UPM ni pun start hari ni jugak...same dgn U lain2...ade yg x same...mungkin awal atau lambat sket....
aku dah bangun seawal 6 pagi tadi untuk bersiap-siap....maklum la..hari pertama bergelar pelajar bacelor...sebelum nih pelajar asasi je....


dalam pkul 8 am nnt aku akan pergi ke bangunan baru fakulti aku...@ Kompleks Fakulti Perubatan Veterinar...xjauh dari kolej 17...antara MARDI n kolej 17 je....hari ni aku kena jumpa PA baru aku..nak uruskan pendaftaran kursus aku...mane settle lagi..sebab aku baru boleh start daftar hari ni...


cam biasa...pagi2 nih aku akan bancuh air teh..n makan dengan biskut kering je..cukup sekadar mengalas perut..simple...n x payah susah2...hehehe....


tu saje update pagi nih...tgh siap2 nih...


psss....*sempat lagi update blog nih...orang lain dok sibuk siap2...hahaha...*

10 kata-kata blogger:

zaMir said...

@lemolemo
jom2!! jd orang yg pertama sampai kat bilik kuliah tu!!!

lemolemo said...

semangat2!! arini stat sem due kat uthm. gudlak2 :D

man yusoef said...

haha..best btol dpt bgunan bru...kalau tak..amek la fak vaterinar kat blkg tu..hahha...ramai ke batch ko dpt biotek??..time aku bljr, ada gak 3 org dak asasi amek biotek

zaMir said...

@man yusoef
stakat nih x sampai 10 org dpat biotech...vet 23 org..sc ptanian 40 orang...n lain2 lagi la...byk nak sebut nih...*terlebih jawab soalan...*

Ummi Izzah said...

selamat belajar bro..!
semangat baru k!
anywat..salam kenal...

aNaYaNa said...

selamat masuk sekolah..:)

bukan photographer said...

amik kos ape??

zaMir said...

@Ummi Izzah
thanks...salam perkenalan...

zaMir said...

@aNaYaNa
eerrkk....skolah??? no..no...hahah...

zaMir said...

@bukan photographer
Doktor Perubatan Veterinar...5 tahun @UPM...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat