Wednesday, January 26, 2011

Nasi lemak....sedapppp....

assalamualaikum semua.... =)


hahaha...dah breakfast ke korang nih???
aku baru je bantai sebungkus nasik lemak yg dibeli kat kafe kolej 17 tadi...bukan ape..lapar...nak masak, dapur gas 'disembunyikan' buat sementara waktu...hehehe,...sangat2 berbaloi nasik lemak yg aku bantai tadi...RM 2.00 je...ckup2 je duit aku bwak tadi...ingat nak bli kuih...tp xde pulak....n aku makan nasik nih bersama secawan teh lipton...*promote Lipton la pulak...*....
huhuhu..orang kata kalau makan nasik lemak nih ngantuk kan....?? xpe2...kuliah pukul 1 nnt...ade mase nak beradu jap....jangan terlepas sudah le....errkk...=P
untuk tatapan kepada yg belum breakfast lagi pagi nih....hehe....
10 minutes later...ahaks..



12 kata-kata blogger:

Izamir Ridzwan said...

perghh makan smbil online.. kntoi nmpk tikus kt situ

zaMir said...

@Izamir Ridzwan
hahaha...tikus tu baru bli smalam..

Anonymous said...

laparrrr..sdpnye ns lemakk

zaMir said...

@lionteen
dah abis daaa....huhuhu..=P

Iman said...

Alhamdulillah.....Sedapnyer.....

zaMir said...

@Iman
alhamdulillah...kenyang sudah.....

imah said...

semalam aku g meeting untuk sukan interkolej.. depa dok kata facilities angpa baguish.. nak joging ke sana buleh?

archaqx said...

dah lama aku tinggalkan upm.. rindu rasanya..
bro... follow aku ek..

aku follow ko neh..

ok tq...

living UPM nians

zaMir said...

@imah
dtg la imah oi..kmr dkt je ngan k17...haha...aku dok joging kt bkit ekspo je..

zaMir said...

@archaqx
memang best duk kat UPM nih...aku duk sini lg 5 tahun..huhuhu..

Unknown said...

Sedapnya. Nak sikit, boleh ??

zaMir said...

@Rabiatul Adawiyah Abd Rahim
dah abis...sori...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat