Monday, January 17, 2011

suka aku tengok benda nih...

assalamualaikum semua...=)


laparnye...xtaw nak makan ape malam nih...jap lagi ade discussion pasal assignment MGM3101~Principles of Management...huhuhu...aku dah pening kpala dah..tak tau nak pilih topik ape untuk assignment nih...member group aku nih cadangkan pasal environment utk sesuatu organisasi...macam susah tu..aku belek2 buku pun dah pening...huhu..ayat buku tu ala2 utk amek phd je...haha...


ok la...pasal tajuk entry nih...aku nak kongsi sket pasal keyword yg ade kat blog aku nih..hehehe...lawak2...
ni minggu nih punya...haha...macam2 orang search...pasal bas suasana edaran kat upm pun ade gak....
yg tak tahan gelak tu...>>kucing jamban...ape la yg di cari ek...??


ni minggu lepas punya...>> sticker upm...wallpaper la..haha....

keyword yg orang selalu cari2 ialah berkaitan tahun Hijrah...daripada awal Muharram sampai la skang....ade je...hehe...=)

8 kata-kata blogger:

niesz said...

wah!bnyk nye permintaan..hehe..mcm2 org search kan..jgn search yg bkn2 suda..haha..

hatigadis said...

baru amik subjek tu sem lepas :)

zaMir said...

@niesz
haha...
best2!! =)

zaMir said...

@hatigadis
cmne result??
sape lecturer?? =)

hatigadis said...

amik kat utm la. ok la. subjek ni kena bnyak membaca, then aku sbg budah engineering, mmg PEMALAS bace2 nih. hahaha

zaMir said...

@hatigadis
haha...same la kita...mmg x suka baca...hehe...=)

Solihin Zubir said...

kuceng jamban? apakah? hahahha... macam2..

zaMir said...

@Solihin Zubir
haha...tu la pasal...ape ntah..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat