Tuesday, February 8, 2011

Ada bau orang masak-masak la kat sini….bau kari…

 

assalamualaikum semua…dah makan malam???Laughing out loud

hehehe…aku tercari-cari…dari anakah datangnya bau kari yang sedang dimasak kat dapur tu??? aku tinggalkan kejap SB nih…jenguk ke dapur….mak aih!!! memang surprise!!! senior aku nih masak kari ayam tu!!! sayang kat korang lebih lah…!!!Surprised smile

kebetulan aku tengah lapar…hehehe…macam tau2 je…aku jenguk ke dapur tadi…nih masak macam untuk sepuluh orang makan nih….kat rumah nih ada dalam 6 orang je….hehehe..terima kasih la banyak2…aku hanya mampu menyumbangkan barang2 kering je..macam gula..garam..tu je..yang lain..aku bagi biskut kering..the Lipton…tu je yang aku mampu….

ok2…jom kita tengok kat dapur…--->

DSC01666[1]DSC01667[1]DSC01668[1]

aku ambil seketul je ayam kat kari nih..segan nak ambil banyak-banyak…bukan aku keluarkan duit pun…hehehe….makan dengan nasi putih…yeah!!! malam ni aku dapat berjimat lagi!!! lain kali aku pulak yang mask ek…errkkk…aku memang suka masak sebelum nih…dulu aku kat kolej 13, selalu je masak..sekarang nih, bila duduk ngan senior kat kolej 17…aku dah makin segan nak usik dapur gas dorang tu…hehehe..Confused smile

12 kata-kata blogger:

miaa spungen said...

wahhh cm sdap je.. nakkkkk

zaMir said...

@miaa spungen
errkkk...ade lg 3 ketul ayam...tapi dah reserved la...sori2...better luck next time..hahah

miaa spungen said...

hahaha smpai ati...

zaMir said...

@miaa spungen
uikksss...ape nih...takmo mrajuk2...nnt ade lg malam esok...hahah

Hanim Mahali said...

nampak sedap... pandai senior tu masak...terliuq che'

Solihin Zubir said...

pergh! kari ayam..
makan ngan pulut kuning syok woo..

zaMir said...

@Hanim Mahali
hehehe...dorang nih rajin betul masak...bagus2...hehe...=P

zaMir said...

@Solihin Zubir
sayang betul...xde pulut kuning..yg ade pun roti canai yg aku bli ptg td...hhaha..=P

nub said...

aduihh..melelehh.. haha

zaMir said...

@nub
xde dahhh...dah abis...."sedut kasi abes"

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

bg duit tabung je zamir..jimat masak sendiri..weeeeeeeeeee

zaMir said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
mmg seronok kalau hari2 cmni...hehhe..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat