Saturday, March 26, 2011

Coklat free…siapa nak??!!

Assalamualaikum semua…

lama dah tak post entry baru nih…letih sangat-sangat hari nih…pagi tadi full je dengan aktiviti Baktisiswa (full ke??)….kat area Sri Serdang…tak jauh dari UPM….sebenarnya malas aku nak cerita pasal aktiviti hari nih….entah la…rasa macam takde semangat pulak dah…letih gila lah…tapi tadi sempat jugak aku jalan-jalan cari coklat kat kilang Beryl’s yang kat sebelah Dewan MPSJ kat Sri Serdang tu….hehehe….apa lagi…sempat la aku shopping coklat kejap…bukan selalu pun kan??? hahaha….sebenarnya aku beli ye..bukan free…bawah nih..semua harga dia RM 9.80/=

IMG_0517

aku tak nak cerita pasal aktiviti tadi…just nak letak gambar je…malas nak menaip…

IMG_0376IMG_0387  

group lain…baju hijau…ada lagi warna lain…maroon, biru n oren…group aku yang kat bawah nih….

IMG_0431

IMG_0460

group aku…baju merah….

IMG_0509IMG_0467

ok…ada orang nak ‘interframe’ kat blog aku nih….

gila lah!!! hensem gila mamat nih…sape dia ekk??

p/s:….esok ada lagi aktiviti luar…aku terkecuali untuk join…hehehe…sebab nak derma darah…

7 kata-kata blogger:

c-tea said...

wah..sedapnye coklat

zakiah said...

hish.....aku tak de pun!!crop =.=

Shasha Ryzal said...

aku kaler maroon. hehehe..

FadhDeela said...

bestnyerr dpt beli coklatt muraah :P

Meh sini: Mari Melawat Kammmbing!

Sini jugak: Seksinyer dia tido!!

rajanuha said...

geeeeeeeeee! ade gamba aku :D hihi

MIA said...

besttnya. never experiencing that. HAHA

[k]o{q}i[n] said...

la...ada skali ke.. try usha ni;

http://exsamsed.blogspot.com/2011/03/exploria.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to . Design with love by CikBulat